מגזין מנעולנות ואבטחה

החשיבות של לוקרים לבתי ספר

חשוב לנו שיהיו לוקרים לבתי ספר באיכות ונוחות השימוש בהם עבור ילדינו.

בכל בתי הספר חשוב שיהיה לילדים שלנו איפה לשים את הספרים הרבים והכבדים שהם סוחבים על גבם. זה מתחיל כבר בכיתה א' שם ילדינו סוחבים כמויות גדולות של ספרים גדולים ומחברות רבות לכל מקצוע שהם לומדים. לוקרים לבתי ספר הם אחת הדרכים היעילות ביותר בהם ילדינו יכולים להקל על המסע היום היומי לבית הספר וחזרה הביתה.

המעמסה על הגב הקטן של ילדינו לאורך כל שנות הלימוד בבתי הספר היא גדולה, הם הולכים חזרה הביתה ברגל או בנסיעה בהסעה אך עדיין ההליכה הממושכת מתחנת האוטובוס ועד הבית ארוכה ועלינו לדאוג להם ולבריאותם.

לוקרים לבית ספר לגיל הצעיר

דווקא בגילים הצעירים בכיתות הראשונות בהם ילדינו הולכים ברגל לבית הספר, הם משתמשים בספרים רבים ועבים אולי יותר מבכל גיל אחר. בגילים בהם הם מתפתחים והם עדין קטנים יחסית והגב שלהם לא מספיק חזק לסחוב את התיקים הגדולים והעמוסים הללו, הם הגילאים שעלינו ההורים לשים דגש שיהיו להם לוקרים לבתי ספר זמינים לשימוש יום יומי.

ההשפעות הבריאותיות בעקבות התיקים הכבדים שילדינו סוחבים על גבם מאוד קריטיות. זה משפיע על היציבה שלהם ועל ההתפתחות שלהם ולכן חשוב לנו ההורים לדאוג להם ולעזור להם לשמור על הגב שלהם, עם לוקרים לבתי ספר אנחנו שומרים על ילדינו לא לסחוב כל כך הרבה ציוד שאין להם צורך בו בהכרח. הגב של ילדינו הוא באחריות שלנו בוודאי שבגילאים הקטנים כשהם עדיין לא מבינים כל כך איך לשמור על עצמם.

לוקרים לבתי ספר היום מובנים בצורה נוחה יעילה לשימוש התלמידים, ישנה התחשבות בגובה התלמידים, החלוקה של התאים מתאימה בדיוק לצורכי אכסנת הספרים והמחברות שהם לומדים. בנוסף, ישנם לוקרים עם מנעול מספרים או נעילה דיגיטאלית המאפשרים לילדנו להסתובב בלי המפתח שבקלות יכול ללכת לאיבוד.

היכנסו לאתר safelocker.co.il התרשמו ממבחר לוקרים לבתי ספר שהם מציעים, התייעצו עם הצוות על כל שאלה והם יתאימו עבור בית הספר שלכם את הלוקרים עם פתרון האחסון המתאים ביותר עבור ילדיכם.

מאמרים נוספים:

 

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות