מגזין מנעולנות ואבטחה

תאי אחסון לטלפונים סלולריים

 

בכל חברה ומשרד היום, יש תאי אחסון לטלפונים סלולריים המיועדים לעובדים במקום. אלה הם תאי אחסון המשמשים לאחסון פלאפונים וגם ציוד אלקטרוני נוסף כמו טאבלטים, דיסקים ועוד אשר בכוונת בעל החברה לשמור אותם במקום מוגן בנפרד מהאזור הציבורי של העובדים או האישי של כל אחד מהם.
תאי האחסון הם מקום בטוח, שעושה סדר במשרד או בחרה, והוא מגן על הרכוש הפרטי שלנו בזמן שאנו לא יכולים להגן עליו, אם לא נדרשנו לו בזמן מסוים בעבודה (בהתעמלות בוקר, יוגה בצהריים או כל פעילות אחרת).
לוקרים לפלאפונים הם המקום הנכון להטעין אותם ולאחסן אותם, כך יכול כל אחד להיות בטוח שהפלאפון האישי שלו מוגן ונשמר.

 

סייפ לוקר לפלאפון נגד גנבים

לא מעט אנו שומעים וגם רואים בסרטונים המועברים ברשת, את ביצועי גנבי הפלאפונים כמעט בכל מקום ציבורי וגם בעסקים פרטים. הם גונבים את הפלאפון של המוכרת בחנות, הם גונבים מחנויות סלולר, נכנסים כמתחזים מתעניינים לעסקים שונים, ושולחים ידם במקצועיות לעבר השולחן ומעלימים פלאפון גלוי לעין. אם הוא לא היה שם, הוא לא היה נגנב חד משמעית.
הקלות הבלתי נסבלת בה ניתן היום לגנוב פלאפון יקר ולסחור בו, הפכו את האופציה של תאי אחסון לטלפונים סלולריים, לאחסון הכי חשוב בכל עסק וחברה ולכן כולם משתמשים בהם ומבטיחים את שלום המכשירים הניידים של העובדים שלהם.

 

תשמרו על המידע העסקי שלכם- תאי אחסון לטלפונים סלולריים

היום כל פלאפון מכיל, מעבר למידע פרטי גם מידע עסקי כלשהו של בעליו. זה יכול להיות מנכ"ל חברה או חשמלאי שמחזיק ברשימת לקוחות וזה מידע עסקי ודיסקרטי מאוד, שאסור לו להגיע לאדם זר.
גם ארגונים ועסקים שמעוניינים לתעד ישיבה למשל, לא רוצים שבחדר עצמו יהיו נוכחים אמצעי תיעוד נוספים אפשריים כמו פלאפונים ולכן יש להם תאי אחסון אלקטרונים לטלפונים סלולריים ובאי הישיבה מתבקשים כולם לאחסן את הטלפונים שלהם שם. גם בברכות ציבוריות, אוניברסיטאות, מפעלים ועוד עושים שימוש בתאים אלה וגם במקומות עבודה שלא מעוניינים שאנשים  ישוחחו בפלאפון.

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות