מגזין מנעולנות ואבטחה

שעון נוכחות ללא דמי מנוי

שעון נוכחות ללא דמי מנוי – רבים העסקים שנוכחים לדעת כי חישוב מדויק בעזרת שעון של כלל העובדים בצוות במקום העבודה, כמו גם חישוב התפוקה אל מול זמן הנוכחות במקום זו משימה לא פשוטה, אך משתלמת.

בעלי עסק רבים נותרים עם השאלה האם כדאי לעגל דקות משעות הנוכחות לטובתם למטה או לטובת העובד למעלה? עם זאת, לא משנה איך לעגל את המספרים, מבחינה ככללית זה מאוד לא משתלם עבור העסק עצמו, ולכן שעון נוכחות לעסק נותן את הפתרון המדויק לסוגיה בעזרת חישוב אוטומטי של נוכחות העובדים, ללא חיפוף בחישוב ממש על הדקה.

כמו כן, אחד היתרונות הבולטים בשעון של נוכחות סלולרי או מכל סוג הוא עצם האפשרות להנפיק דו״ח נוכחות לכל עובד בנפרד עם כל הפרטים הרצויים בו, כולל ימי חופשה, ימי מחלה, ניצול ימים, חישוב שכר מדויק על פי הנתונים וכדומה.

היתרון בשימוש בשעון לנוכחות נובע מכך שעשויות לקרות טעויות אנוש במקום העבודה, כמו לשכוח להחתים כרטיס עובד בעת כניסה ויציאה ממקום העבודה, לתעד יציאה להפסקות ועמידה בזמנים, מעקב אחר תפוקת העבודה והיעילות אל מול הנוכחות ועוד.

כמו כן, שעון נוכחות כיום מאפשר שימוש בו ללא דמי מנוי וללא התחייבות חוץ מהתשלום על הרכישה עצמה ליצרן או היבואן.

התקדמות טכנולוגית יעילה

אם פעם היינו יודעים לעשות סדר בניירת ולרשום באופן ידני על גבי כרטיס מנייר את שעת הכניסה ושעת היציאה שלנו ממקום העבודה לצורך ניתור אחר הנוכחות לעובדים, עם השנים ועד היום התקדמנו לעבר עולם טכנולוגי ודיגיטלי וגם סלולרי, כאשר הכל ממוחשב, נייד וגם זמין יותר.

מאז, הומצאו שעוני נוכחות עם מכשיר דיגיטלי בטכנולוגיה מתקדמת אשר מחשב את שעות העובד באופן אוטומטי ללא הצורך בהתעסקות ידנית, וגם שעון סלולרי שהפך לנפוץ במיוחד בשנים האחרונות, אשר פועל בעזרת אפליקציה ייעודית לסלולר, בה יכול להשתמש העובד מכל מקום אשר הוא נמצא.

אפליקציית שעון נוכחות שימושית במיוחד בימים כמו אלו שבשנתיים האחרונות, מאז שפקדה אותנו מג הקורונה ומאז מסרבת לעזוב. עקב הנסיבות, עולם התעסוקה השתנה פלאים ובתי עסקים רבים שינו את אופן העבודה שלהם לקונספט שנקרא ״הייבריד״- הכוונה היא עבודה מהבית בשלט רחוק.

טרנד העבודה מרחוק אילץ שינויים רבים לעסק כמעט מכל סוג, רבים הבינו שאם לא יעברו לעולם הדיגיטלי הם לא יהיו רלוונטיים יותר, וכתוצאה מכך גם הרווח יפגע. אותו הדבר גם בתחום של שעונים הכל כך נדרש לעסק וגם לעובדים.

תוכן ממומן: שעון נוכחות לעסק מי צריך ומהן העלויות?גדרות אלומיניום לביטחון שלך | חברת מקורטק

השימוש בשעון נוכחות סלולרי הוא מאוד פרקטי כיום ומתאים בעיקר לאופי עבודה מרחוק, עבור עובדים לעסק המונה מספר סניפים או מקומות עבודה גם בארץ וגם בעולם, כאשר האפליקציה בנייד בעצם מקשרת בין הנתונים של כולם ומאפשרת הנפקת דו״ח מסודר לעובדים וגם להנהלת החשבונות של בית העסק.

שיטות רבות לתיעוד נוכחות העובדים

כאמור, שעון סלולרי נמצא פרקטי מאוד לעסק, כאשר שימושים נוספים שיכולים להיות לאפליקציה היא תיעוד בזמן אמת ומעקב אחר העובד כאשר מדובר במשרת נסיעות ופגישות פרונטליות וצורך בהתניידות. אפליקציית נוכחות יכולה לזהות האם הסוכן שלכם הגיע לבית הלקוח, למשל.

מעבר לשעון נוכחות סלולרי ישנן גם שיטות נוספות בתחום של שעון מכל סוג אפשרי. שעון נוכחות ביומטרי למשל עובד על טביעת אצבע או זיהוי פנים אשר מעביר באופן מדויק למערכת החישוב את פרטיו של האדם, ועל ידי כך גם מקטין ואף מבטל לגמרי את האפשרות לזיוף בדיווח של שעות הנוכחות במקום העבודה, בגלל החובה של ההתייצבות מול המכשיר.

כמו כן, קיימים כיום תגי עובד אשר מזוהים במכשיר הכניסה למקום על ידי הקרבת הכרטיס וסריקה שלו, ובכך גם תיעוד שעת הכניסה.

הגנה על בית העסק

בישראל, תחום רווחת העובדים הינו בעדיפות גבוהה מאוד, עם זאת, עקב מקרים רבים של מרמה או פגיעה לעסק, גם בעלי עסקים זקוקים להגנה הזו. מקרים רבים של אי הבנות בין שכיר למעסיק מובילים לבית משפט ושעון נוכחות בהחלט יכול לעזור כדי למנוע זאת.

לדוגמא, טענת עובד מסויים שלא קיבל שכר מספק לפי שעות העבודה שלו, כאשר שעון נוכחות סלולרי יכול להפיק דוח מדויק שיוכיח שכן ולמנוע מבית העסק להיות חשוף לתביעות, תיעוד של שעות נוספות לעובדים במידה והם עובדים בשכר גלובלי לצורך חישוב התוספת המגיעה להם בשכר. חוסר התנהלות נכונה ונאמנה של העובדים בנוגע לזמן ההפסקה המנוצל היומי שלהם וכדומה.

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות