מגזין מנעולנות ואבטחה

גדרות אלומיניום לביטחון שלך

גדרות אלומיניום – בעידן של היום שביטחון זה הדבר החשוב ביותר עבורנו, אנחנו מאבטחים כל דבר. אם פעם היינו משאירים את דלתות ביתנו לא נעולות, הרכב היה פתוח לרוב והרגשנו בטוחים, היום הדברים קצת שונים.

ביטחון במרחב הפרטי

אנחנו נועלים ומוודאים שנעלנו כל מקום. וכך נכנסו לחיינו גם גדרות חצרות בתינו, אנחנו רוצים לשים גבול ברור בין השטח הציבורי, הרחוב, לבין השטח הפרטי שלנו. גדרות מאפשרות לנו בנוסף לתחושת הביטחון גם את תחושת הפרטיות שחשובה לנו לא פחות. אנחנו רוצים לשבת בנוחות מבלי שכל עובר אורח יראה את המתרחש אצלנו.

ישנם סוגים שונים של גדרות, יש גדרות מעץ שצריך לתחזק אותן לאורך השנים, וחיי העץ די קצרים בהשוואה לגדרות אלומיניום שהם עמידים יותר ומאפשרים לכם שקט לאורך זמן. התקנת גדר אלומיניום יחסית פשוטה ולא מצריכה ידע ספציפי או כלים מיוחדים וניתן להתקין אותן באופן עצמאי גם כן. התמורה בגדר הזו היא גדולה מכיוון שהיא חוסכת לכם הוצאות רבות במהלך השנים לתחזוקתה.

תוכן ממומן: בתי עסק רבים משתמשים בלוקריםתאי אחסון לטלפונים סלולריים

גדרות אלומיניום מעוצבות

עיצוב מעבר לכל דמיון, בגדרות אלומיניום אתם יכולים לעצב את הגדר שלכם לפי ראות עינכם, המגוון העיצובי רחב מאוד ומאפשר לכם משחק של חשיפה והסתרה. לוחות האלומיניום מגיעים בגדלים שונים וניתן לשחק הן מבחינת גובה הגדר והם מבחינת הצפיפות בין הלוחות, האם משטחי האלומיניום אטומים לגמרי מקו הרחוב או שישנם חריצים המפרידים בין המשטחים ואתם גם יכולים להחליט מה גודל המרווחים שבין אותם חריצים. בנוסף, אתם יכולים לשלב על גבי הלוחות אלמנטים עיצוביים המדמים גלים או פרחים המרותכים למשטחים אלו בצורה חזקה ועמידה, או לעצב חיתוכים בלוחות המקנים לגדר מראה קליל יותר. בגדר אלומיניום המשחק העיצובי גדול ואתם יכולים להתאים אותו לאופי המבנה שלכם, אם בבית פרטי הבנוי בעיצוב מודרני או בית במראה כפרי, אתם נהנים מחופש הדמיון שלכם.

גדרות אלומיניום משמשים לבתי יוקרה, בתים פרטיים, מבנים רבי קומה, מפעלים ובתי עסק. כלל לא מפתיע שרבים מבעלי הרכוש בוחרים בגדרות אלומיניום לאבטח את המבנה שלהם, ההתקנה הפשוטה והמהירה מאפשרים להם להמשיך כרגיל בסדר היום, האחזקה השוטפת כמעט ולא מתבקשת והעלות יחסית נמוכה.

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות