מגזין מנעולנות ואבטחה

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור.

מוסדות ציבוריים רבים כגון אוניברסיטאות, בתי ספר, מכוני כושר, בריכות ציבוריות, מלונות, מרכזי ספא, מועדוני קאנטרי, מרכזי לוקרים בתחנות רכבת  ועוד' מייעדים לשם כך חלל מיוחד ונערכים לספק ללקוחותיהם פתרונות אחסון בטוחים, לחפציהם האישיים. אחד מפתרונות האחסון הפופולאריים הוא ארון לוקרים ממתכת.

חווית השהיה של הלקוחות במקום ציבורי, נעימה יותר ומשתפרת לאין ערוך בעת שניתן בו שירות המאפשר לאחסן בבטחה את החפצים הפרטיים ללא חשש גניבה.

ארון לוקרים בבתי ספר

משרד החינוך פרסם המלצות וועדה שבחנה את הנושא בשיתוף עם אנשי רפואה ולפיהן בעיות גב הנגרמות לילדים עקב סחיבת תיקים כבדים יום יום מהבית לבית הספר יפתרו על ידי השימוש בארון לוקרים בבית הספר לאחסון קבוע של ספרי הלימוד, המחברות, הקלסרים וחפצים אישיים נוספים.

יתרונות ארון לוקרים ממתכת

לאחרונה יותר מוסדות ציבור רוכשים ארון לוקרים ממתכת לצורך אספקת פתרונות אחסון מאחר והוא יעיל ובעל יתרונות אחסון איכותיים ובטיחותיים לאורך זמן. ארון כזה, עשוי מחומר חזק וגם קל, הוא עמיד בפני גשם וניתן להציבו גם בחוץ.

הוא מיוצר במגוון רחב של גדלים המיוצרים על פי דרישה, בנוסף קיים מגוון רחב של עיצובים המגיעים בשלל צבעים עשירים וחיים. השימוש בחלל ייעודי עבור ארון לוקרים ממתכת מעוצב הפך פופולארי יותר, מאחר והוא משתלב באופן מתאים והומוגני בכל מרחב ציבורי המיועד לאחסון.
במיוחד כאשר מדובר בתאי אחסון לטלפונים סלולריים יש עדיפות לארונות לוקרים מתכתיים משום שהם חזקים ועמידים.

מגוון שיטות נעילה

אבטחת האחסון באה לידי ביטוי במגוון שיטות הנעילה הקיימות עבור ארון לוקרים ממתכת. הנעילה חייבת להיות בטוחה ומתקדמת על מנת לתת תחושת פרטיות מלאה ללקוחות בעת השימוש.

בעת הרכישה של ארון לוקרים ממתכת ניתן לבחור את מנגנון הנעילה הרצוי מתוך מספר מנגנוני נעילה קיימים לבחירה.  קיימת נעילה סטנדרטית על ידי מפתחות ,ובנוסף קיימת מערכת נעילה ממוחשבת , וכן קיימת נעילה בטכנולוגיה מתקדמת על ידי קוד דיגיטלי. במוסדות ציבור רבים המאכלסים סטודנטים במשך יום שלם כמו אוניברסיטאות , תיכונים או בתי ספר אחרים, ניתן למצוא ארון לוקרים ממתכת הניתן לנעילה על ידי כרטיס סטודנט.

מקום מומלץ לרכישת ארונות לוקרים מתכתיים

בחברת סייפלוקר תמצאו מגוון מאוד גדול של לוקרים מתכתיים בשלל צבעים ועיצובים.
אם אתם מעוניינים ברכישת ארונות לוקרים למשרד, לבית הספר או לכל מטרה אחרת, פנו לסייפלוקר וקבלו הצעה משתלמת.

מאמרים נוספים:

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות