מגזין מנעולנות ואבטחה

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

 

בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות נוספים.
כאשר שוקלים לרכוש ארון לוקרים, צריך לחשוב על האפשרויות הקיימות. כדי לדעת יותר מהו חומר הגלם מהם עשויים לוקרים ומה ההבדל בין ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת, עליהם להבין מה שונה ביניהם ומה עדיף ולאיזה מקום.
לארונות לוקרים ממתכת יש המון סיבות טובות להיות בעדיפות גבוהה ומהסיבות הנכונות. כאשר רוכשים ארון לוקרים יש לזה כמה סיבות:

  • מקום אחסון לפלאפונים של אורחים.
  • מקום אחסון לציוד תקשורת ופלאפונים של עובדים.
  • שירות שהמקום מעוניין לתת כמו בריכה ועוד.
  • שמירה והגנה על ציוד תקשורת במקום כמו מכון כושר ועוד.
  • מניעת גניבות של ציוד תקשורת כמו מחשבים ניידים, סמארטפונים וטאבלטים.

כל אלה הם סיבות חשובות שמובילות לפחות לחומר גלם אחר שעשוי להיות המענה האולטימטיבי למטרות של הקמת ארון לוקרים והוא מתכת.

ארונות מתכת עדיפים מבחינת חוזק, עמידות והגנה הרמטית

כיודע עץ מושך טרמיטים, חרקים ועכברים וחולדות יכולים לגרום לו נזק. זה לא יקרה עם ארון לוקרים ממתכת, וזה רק הבדל אחד חשוב מאוד בין ארון לוקרים מעץ לבין ארון לוקרים ממתכת.
בנוסף לכך, ארונות לוקר ממתכת קשים יותר לפריצה מאשר ארונות שעשויים מעץ מהעובדה הפשוטה שעץ ניתן לפירוק הרבה יותר בקלות מאשר מתכת.
בנוסף ארונות מתכת סגורים הרמטית ומגנים על הציוד גם ברמה של עובש, רטיבות ולחות שעלולים להזיק למכשירים שלכם. תוכלו לבחור בין ארונות לוקר ממתכת עם קוד דיגיטלי או עם מפתחות.

 

מי צריך ארונות לוקר

ארונות לוקר ממתכת, שהם העדיפים אם בוחנים את היתרונות הברורים בין ארון לוקר מעץ לבין ארון לוקר ממתכת, הם האופציה המתאימה ביותר עבור מקומות עבודה, בתי ספר, ארגונים ועוד. הם בנויים מתאים תאים של מתכת עמידה וחזקה, וכל כמה שנים ניתן לצבוע אותם בקלות והם ייראו חדשים לגמרי. ארונות כאלה ניתן גם להתקין בחוץ, מתחת לכיפת השמיים, אם אין מקום אחר עבורם ולא יקרה להם שום דבר.

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות