מגזין מנעולנות ואבטחה

בתי עסק רבים משתמשים בלוקרים

לוקרים לשמירה על הציוד האישי של העובדים שלנו וגם על הציוד האישי שלנו. – בעלי עסק רבים מכניסים לבית העסק שלהם לוקרים כדי להבטיח כי ציוד האישי של העובדים מוגן ובטוח לאורך יום העבודה. אנחנו פוגשים זאת בבתי עסק ציבוריים מקבלי קהל, אנחנו פוגשים זאת במכוני הכושר בהם אנחנו מבקרים ואפילו בחברות היי טק שבהם התחושה היא מאוד מאובטחת ומוגנת.

4 סיבות עיקריות להשתמש בלוקרים בבתי עסק

לוקרים משמשים בתי עסק מכמה סיבות עיקריות, הראשונה, שמירת הציוד האישי של העובדים. אנחנו מגיעים מביתנו ברכבים שלנו, מפתחות האוטו, הניידים האישיים שלו שלא תמיד ניתן להסתובב איתם במקום העבודה, הארנק שלנו, מפתחות הבית ועוד פריטים אישיים נוספים שאנחנו לא רוצים שיילקחו על ידי מישהו שזומם על הציוד שלנו או איננו מעוניינים בחשיפת הפרטים האישיים שלנו.

מאמרים נוספים: 

הסיבה השנייה שבתי עסק משתמשים בלוקרים היא אבטחת העסק שלהם מגניבות. ישנם מקומות הפתוחים לציבור הרחב, אנשים רבים חולפים על פני מדפים שלמים או על פני מידע מסווג שאיננו מעוניינים שיכנס לתיק הלא נכון ולכן ישנם מקומות המגבילים את הבאים לבית העסק לאחסן את הציוד שלהם בלוקר אישי ובעזיבת אותם אנשים את המקום הם יהיו רשאים לקחת את השייך להם בבטחה וללא כל פגע.

הסיבה השלישית היא נוחות השימוש בלוקרים, בתי עסק כמו מכוני כושר, מרכזי ספא ובריכות מאפשרים למשתמשי המתקנים שלהם לאחסן את הציוד האישי שלהם בצורה בטוחה והם, יכולים להסתובב בחופשיות בבגד ים או לקפוץ למים מבלי להרים את הראש בכל דקה כדי לראות שאף אחד לא שילח את ידו לחפצם. במקומות אלו אנחנו מגיעים עם תיקים יותר גדולים המכילים בגדי החלפה, מגבת רחצה וכמובן יתר הציוד האישי כגון מפתחות וניידים.

לוקרים מאפשרים למשתמשים בהם נוחות וראש שקט, שהציוד שלהם נשמר להם במקום בטוח והם יוכלו לחזור ולקחת אותו בנחת בדיוק כפי שהם השאירו אותו בתא הלוקר. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהמבחר הגדול של הלוקרים של סייף לוקר, הם יתאימו אותם לפי הצרכים המדויקים לבית העסק שלכם ואם יש לכם שאלות הם ישמחו לענות ולייעץ לכם.

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות