מגזין מנעולנות ואבטחה

הילדים שלנו צריכים לוקר לבית ספר

אנחנו כהורים חייבים לשים את היד על הדופק ולבדוק שיש לוקר לבית ספר שבו ילדינו לומדים. היום כשהמודעות גדולה יותר עבור התפתחות ילדינו, השמירה על הגב שלהם ועל הבריאות שלהם בכלל, אנחנו שמים לב לכל דבר, כי באמת ישנה היום מודעות הרבה יותר גדולה מבעבר.

מה שפעם הורינו היו אומרים לנו, ש"ככה זה" ו"זה מה שיש" היום אנחנו כהורים לא מקבלים את התשובות האלו ואנחנו מחפשים פתרונות שיקלו על ילדינו ומנסים למזער ככל הניתן את הנזקים שעלולים לקרות להם. כמו לדוגמא סחיבת תיקי הענק שהם סוחבים לבתי הספר, אנחנו נדאג להם ללוקר לבית ספר במידה ואין עדיין כאלו על מנת שהם לא יזיקו לגבם.

ההשלכות של סחיבת תיקים כבדים בגילים הצעירים והתפתחות הילדים

ההשפעות של סחיבת תיקים כבדים בגילים הצעירים משפיעה רבות על התפתחות ילדינו, בריאותם והיציבה שלהם. כל הורה רוצה לגונן ולשמור על ילדו בדרך הטובה ביותר, עם לוקר לבית ספר אתם עוזרים לילדיכם לשמור על הגב שלהם, להשתפר ביציבה נכונה מה שיאפשר להם התפתחות טובה יותר לגופם, עם צמצום העקמת גב, אחת התופעות השכיחות ביותר בקרב ילדים ונוער.

בחברת סייפ-לוקר מתאימים את הלוקרים לפי דרישה ומטרה. ישנו מגוון רחב ללוקר לבית ספר היכול לשמש את ילדיכם ביום יום ולמנוע מהם לסחוב את התיקים הגדולים והכבדים שעליהם לסחוב בכל יום. היכנסו לאתר safelocker.co.il להתרשם מהמבחר הגדול שהם מציעים עם פתרונות נעילה שונות על מנת להתאים את הלוקרים בדיוק לשימוש המתאים לילדיכם.

ההתמקדות היא בהכרח בילדים שלנו, אך גם למורים ישנו הצורך לאחסן את רכושם כשהם מגיעים בבוקר לעבודה. גם למורים יש לנו פתרונות אכסון עם לוקר לבית ספר, בצורה יעילה ונוחה אתם המורים לא תצטרכו יותר ללכת לכיתות עם תיקכם האישי או להשאירו בחדר המורים.

הפתרונות שסייפ-לוקר מציעים הינו מגוון ועשיר המתאים לשימושים שונים לפי התאמתם של לוקר לבית ספר עבור המשתמשים השונים. בין אם זה המורים או התלמידים של כיתות היסודי, חטיבת הביניים או התיכון, לכל גיל ישנו צורך בהתאמה לגובה ולגודל התא.

מאמרים נוספים:

תוכן עניינים

 

לפרטים נוספים:

שעון נוכחות, גדרות אלומיניום, שערים מאלומיניום ולוקרים
מאמרים נוספים
שערי כניסה מאלומיניום

איך לבחור שערי כניסה מאלומיניום

בכל הנוגע לבחירת שערי כניסה מאלומיניום, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים מרכזיים כדי להבטיח שתבחרו נכון עבור הבית שלכם. טיפים אלו יסייעו לבעלי בתים במושבים

ארון לוקרים ממתכת

ארון לוקרים ממתכת

בחיי היומיום אנו מבלים לעתים קרובות במקומות ציבוריים הומי אדם. במקרים רבים אנו מעדיפים לאחסן את חפצינו הפרטיים במקום מאובטח עד גמר הביקור. מוסדות ציבוריים

סטודנטית ליד לוקרים ממתכת

ארון לוקרים מעץ לעומת ארון לוקרים ממתכת

  בהרבה מאוד מקומות עבודה, בריכות, חברות, בתי ספר ועוד מתקינים היום ארונות לוקרים לשימוש עובדים, ואפילו באזורים ציבוריים יש לוקרים לשימוש העוברים והשבים ובמקומות